2014. december 18., csütörtök

Vegán banános palacsinta

Zizinél találtam ezt a receptet. Mostanában sok vegán oldalt böngészek, hogy ötleteket merítsek a főzéshez. Egyrészt nem nagyon kívánom a húst, másrészt szeretnék úgy főzni, hogy Panni is ehessen a mi ételeinkből. Ez a palacsinta gyorsan elkészül, hasonlít a már korábban elkészített amerikai palacsintához (csak ebben nincs tojás és tej, na, meg cukor sem). Panni és Gergő örömmel ették a kisült palacsintákat, úgyhogy máskor is elkészítem. Fele adagot sütöttem, abból 9 mini palacsinta lett, de ide az eredeti receptet írom le.

Hozzávalók: 
- 2 darab érett banán,
- 10 dkg liszt,
- 1,5-2 dl növényi tej,
- 1 evőkanál foszfátmentes sütőpor,
- fél vaníliarúd kikapart magja (elhagytam),
- kevés kókuszzsír a sütéshez.

Elkészítés: 

1. A banánt villával pépesre törjük, majd a többi hozzávalóval elkeverjük. 5 percig állni hagyjuk.

2. Kevés kókuszzsírt olvasztunk a palacsintasütőben és kisebb palacsintákat sütünk a tésztából. Nálam egy evőkanálnyi tésztából lett egy palacsinta, így egyszerre négy palacsintát tudtam sütni. Amikor az egyik oldal már teljesen buborékos, akkor megfordítjuk és a másik oldalt is aranybarnára sütjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése