2017. december 1., péntek

Kenyértorta/sós torta, kolbászkrémmel

Férjem sikeres államvizsgája alkalmából készítettem ezt a sós tortát (vagy mondhatjuk szendvicsnek is, rendhagyó formában). A tölteléke kolbászkrém, kívül pedig házi kecskekrémsajttal vontam be, amit én készítettem még a nyáron. A hagyma és a paprika a kertből van, a kenyeret én sütöttem hozzá.





Hozzávalók: 
- egy püspökformában megsütött kenyér, jó, ha nem aznapi sütésű, különben nehéz szeletelni (nálam házi kovászos kenyér, de aki nem süt kenyeret, készítse bolti formakenyérből),
- kolbászkrém, receptjét lásd ITT,
- 30 dkg krémsajt (nálam házi kecskekrémsajt),
- só.

Elkészítés: 

1. A kenyér héját körben levágjuk, majd három lapba vágjuk (vízszintesen).

2. Mindkét lapot megkenjük kolbászkrémmel. A tetejére már nem kentem kolbászkrémet.

3. A krémsajtot kihabosítjuk botmixerrel, sózzuk. Ezzel bekenjük a torta tetejét és oldalát. Hagyjunk egy kevés krémsajtot a díszítéshez is.

4. Tetszőleges zöldségekkel díszítsük és kínáljuk a tortát, ami tulajdonképp szendvics, csak kicsit ünnepi formában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése