2018. március 16., péntek

Almás, hagymás csicsókasaláta

Még mindig van szedhető csicsóka a kertben, így készült egy kisebb adag nyers csicsókasaláta, mert még soha nem próbáltuk salátaként ezt a zöldséget. Férjemnek és nekem is nagyon ízlett, úgyhogy "megtartjuk". Igazi téli, kora tavaszi saláta, tele vitaminnal.



Hozzávalók: 
- néhány csicsóka (nálam kb. 8 db kisebb csicsóka),
- 2 alma,
- 1 fej lilahagyma, de nekem most vöröshagyma volt csak, így azt tettem bele,
- kevés citromlé,
- 2 dl tejföl,
- só,
- bors,
- kevés dió, durvára vágva.

Elkészítés: 

1. A tejfölt kikeverjük a sóval, borssal, citromlével.

2. A csicsókát nagyon alaposan megmossuk. Én most meg is hámoztam mosás után.

3. Az almát nem pucoltam meg, hogy legyen egy kis színe a salátának.

4. A csicsókát lereszeljük a tökreszelőn, majd az almát is. Ezután hozzákeverjük az előkészített tejfölhöz, majd alaposan összekeverjük. Fogyasztás előtt kicsit hagyjuk állni, majd tálaljuk durvára vágott dióval megszórva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése